niedziela, 30 listopada 2014

Dzień Darmowej Dostawy | Gdzie warto zajrzeć?

WITAJCIE!
Z racji tego, że już za niespełna dwa dni (czyli 2 grudnia) odbędzie się piąta edycja Dnia Darmowej Dostawy, postanowiłam zrobić krótką listę kilku sklepów z działu "Uroda i Zdrowie", do których moim zdaniem warto zajrzeć. Podzieliłam wszystkie sklepy na dwie kategorie, aby ułatwić Wam orientację i wybór dokładnie tych rzeczy, jakich potrzebujecie:


KATEGORIA BIO

1. Be My BiO - sklep z bardzo ciekawym asortymentem kosmetyków naturalnych i eko środków czystości; znajdziemy tam takie firmy jak choćby Lavera, Alva czy Sylveco. Wymieniam go tutaj również ze względu na bardzo atrakcyjne ceny tych produktów.

2. BioEkoDrogeria - to sklep o ofercie bardzo zbliżonej do poprzednika, jednakże poza tym posiada suplementy diety naturalnego pochodzenia jak choćby produkty firmy Pukka, które wydały mi się bardzo interesujące.

3. Sylveco - chyba nie muszę namawiać Was do zaglądania tutaj - rodzima marka produkująca naturalne kosmetyki do pielęgnacji. Po co na darmo wydawać pieniądze, skoro można korzystać z tego co polskie i przy okazji wspierać naszą firmę? ;)

4. Orientana - kolejna polska firma, posiadająca w asortymencie naturalne kosmetyki wytwarzane z roślin azjatyckich. Sporo o niej czytałam, sprawdziłam składy produktów i mogę powiedzieć, że śmiało mogą one stanowić tańszą alternatywę dla azjatyckich marek.

5. Mydlarnia Hebe - polecam ten sklep ze względu na bardzo bogaty asortyment wosków Yankee Candle w niesamowicie niskich cenach. Poza tym możemy znaleźć tam naturalne mydła czy środki do pielęgnacji.

6. Mazidelka - bardzo bogaty asortyment kosmetyków naturalnych i produktów rosyjskich - Natura Siberica, Receptury Babuszki Agafii czy Planeta Organica - to marki jakie możecie tam znaleźć.

7. L'occitane - dość ekskluzywna marka kosmetyków naturalnych, wytwarzanych z roślin hodowanych na organicznych uprawach. Mimo wysokich cen warto tam zajrzeć, gdyż mają w swym asortymencie również perfumy i gotowe zestawy prezentowe.


DROGERIE INTERNETOWE

 8. MintiShop - świetny sklep z szerokim asortymentem kolorówki i akcesoriów do makijażu - pędzle, gąbeczki Beaty Blender czy Tangle Teezery. Znajdziemy tam między innymi firmy: NYX, Zoeva, Lili Lolo, Sleek, Makeup Revolution, Hakuro, Real Techniques, Essie czy Sally Hansen.

9. Sephora - jeżeli nie macie dostępu do Sephory stacjonarnie to warto zaopatrzyć się w kilka rzeczy właśnie w ten dzień w sklepie online. ;) 

10. Ladymakeup - chyba największa drogeria z wszystkich biorących udział w tej akcji. Znajdziemy tam praktycznie wszystko - od niedostępnych w Polsce zagranicznych marek do produktów charakteryzatorskich.

11. eZebra - drogeria internetowa z dość tanim i obszernym asortymentem produktów drogeryjnych. Jeżeli upatrzyłyście sobie coś w Rossmannie to warto zajrzeć tu, by kupić daną rzecz po znacznie niższej cenie.


Mam nadzieję, że post okaże się przydatny, a Wasze zakupy udane. Koniecznie dajcie mi znać co planujecie kupić i jakie macie w stosunku do tych produktów oczekiwania. Ja sama na pewno wszystko dokładnie opiszę w notce z moim kosmetycznym haulem, gdy już wszystkie paczki do mnie dotrą. :)
Na koniec chciałam jeszcze podzielić się z Wami wspaniałą nowiną - wczoraj pojechałam do Galerii Dominikańskiej we Wrocławiu z zamiarem kupna podkładu StudioFix Fluid z M.A.C, ale dzięki pomocy przemiłej konsultantki wyszłam z Matchmasterem! I w dodatku z przepięknym makijażem:
Szminka widoczna na ustach to Russian Red. Zdjęcie wykonano smartfonem.

Serdecznie polecam Wam zakupy w tym Douglasie na stoisku M.A.C, jeżeli macie taką możliwość. Przemiła atmosfera i bardzo uprzejme ekspedientki! <3

6 komentarzy:

  1. Raczej nie skorzystam z tego, bo jakoś mnie nie kusi :))
    Strasznie się wkurzałam jak robiłam wczoraj, bo moje farbki pozostawiają wiele do życzenia :)). Kolor lakieru to kwestia gustu, bo ja też zieleni nie lubię, ale ta jest tak świąteczna, że ja pokochałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie widać, żeby Twoje farbki były słabe, efekt końcowy bardzo mi się podobał.
      Zieleń w połączeniu z czerwienią jest bardzo świąteczna i chyba tylko w takim wydaniu mi się podoba.

      Usuń
  2. dziękuje za wiadomość właśnie szukam taniej drogerii internetowej:) pozdrawiam i zapraszam do mnie
    http://loonia1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. hmm z tej listy faktycznie http://e-zebra z Lublina jest super, natomiast ja jeszcze kupuję o lubelskiej konkurencji http://www.topdrogeria.pl/ - bo mają trochę inny profil towaru

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałabym otworzyć swój salon kosmetyczny i zastanawiam się nad tym gdzie kupić fotel kosmetyczny przenośny . Wiem jednak, że jest to bardzo duża inwestycja i sporo pieniędzy musiałabym wydać za jednym razem. Z drugiej strony i tak wyjdzie mi to taniej, niż miałabym kupować każde urządzenie z osobna... Gdzie najlepiej szukać takich sprzętów? Czy możecie polecić jakąś hurtownie? Czy warto zamawiać przez Internet?

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeżeli pozostawisz po sobie jakiś ślad w postaci komentarza. Na większość odpowiadam oraz odwiedzam blogi ich autorów.
Z góry dziękuję! :)