niedziela, 14 grudnia 2014

Świąteczne inspiracje i DIY

WITAJCIE!

Święta już za pasem, w sklepach goszczą od co najmniej końcówki listopada... czas więc najwyższy pomyśleć o upominkach dla najbliższych. Wydawałoby się, iż wybieranie prezentów dla osób, które dobrze znamy to prosta sprawa, tymczasem okazuje się, że jest zgoła inaczej i gdy przychodzi co do czego - nie wiemy co powinniśmy dać. Dlatego przygotowałam dziś dla Was garść świątecznych inspiracji, a także parę prostych toutoriali obrazkowych, dzięki którym wykonacie dekoracje i zdobienia, jakie pomogą wprowadzić Wam świąteczny nastrój w domu. Mam nadzieję, że znajdziecie w tym poście coś, co się Wam przyda i spodoba. :)











Które propozycje podobają się Wam najbardziej - koniecznie dajcie mi znać w komentarzach, zawsze z chęcią na nie odpowiadam. Z ciekawością poznam również Wasze propozycje na prezenty i dekoracje świąteczne. :)

10 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Starałam się wyszukać jakieś oryginalne zdjęcia - dzięki! :)

      Usuń
  2. toaletka jest cudowna! marzę o takiej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również, a w dodatku tak pięknie udekorowana...!

      Usuń
  3. Pierwsze zdjęcie - zakochałam się!:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo, bo niestety brak mi toaletki w moim pokoju.

      Usuń
  4. te pierniczki polukrowane sa przepiekne az zal je jesc, z wlasnego doswiadczenia wiem ze bardzo trudno tak precyzyjnie ozdobic ciasteczka......a sama jak dekorujesz swoj pokoj?

    OdpowiedzUsuń
  5. Dokładnie, zdobienie pierników to trudna sztuka... nie wiem jeszcze jak udekoruję mój pokój, ale mam w planach mały remont. ;)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeżeli pozostawisz po sobie jakiś ślad w postaci komentarza. Na większość odpowiadam oraz odwiedzam blogi ich autorów.
Z góry dziękuję! :)